Fokhagymas-csirkes cannelloni

Ehhez most nem tudok semmi frappansat hozzafuzni,csak annyit, hogy a Picimnek nagyon izlett.:) Azt mondta, finomabb lett,mint a sonkas-ricottas. Az alapotlet a Mindmegette-rol szarmazik, de egy kicsit atalakitottam a sajat stilusomban, mert a  porbol kikevert szoszokat mar nem szeretem....:)
Hozzavalok:
10 db cannelloni
1 csirkemellfile
3-4 gerezd fokhagyma
1 kispohar tejfol 
kb. 3 dl bechamel-martas
so, bors
reszelt sajt izles szerint
Elkeszites:
1. Szokasomhoz hiven, ahogy a multkor is, elofoztem a cannellonit. Ahany receptet latok, mind ugy irja, hogy nem kell elofozni. Meg is fogadtam, hogy legkozelebb en is ugy csinalom ( pedig a lasagne-t is fozes nelkul teszem a tepsibe-mindegy),mert sajnos picit tulfoztem a tesztat es nemelyik elszakadt. De az elvezeti erteken ez mit sem rontott. Szoval visszaterve-elofoztem a tesztat.
2. Keves olajon megpiritottam a nagyon apro kockakra vagott csirkemellet. Soztam, borsoztam, belereszeltem a fokhagymat.  Beleontottem a tejfolt, par percig kis langon fozogettem- majd felretettem.
3. Megcsinaltam a bechamel martast,kb 3dl-t, de egy picit sok is lett, nem tettem ra mindet. Persze ha nyers a teszta, akkor nyilvan elbirja az egesz adagot.
4. A csirkemelles tolteleket belekanalaztam a cannellonikba es kivajazott tepsibe egymas melle tettem oket, jo szorosan. Raontottem a bechamelt, megszortam reszelt sajttal.
5. Elomelegitett sutoben 180-200 fokon ( holegkevereses) 20 percig sutottem, addigra szepen rapirult a sajt is. 

Megjegyzések