Maglyarakas

Az eredeti recept a Nosalty-rol szarmazik, de mivel epp konyhafestesben vagyunk ( meg mindig), csak ugy osszedobaltam a dolgokat, meres nelkul, 1-2 dolgot kihagyva, 1-2 dolgot pluszban hozzateve. Igy szuletett az EN maglyarakasom.
Hozzavalok:
 1 gorog "laposkenyer" ( itt nincs kifli/zsemle, igy a helyi pekseg frissen sutott kenyerebol keszult :)
kb. 3 dl tej
5 tojassargaja
5 tojasfeherje
cukor
mazsola
2 alma
Anyuci baracklekvarja
Elkeszites:
1. Kivajaztam egy tepsit.
2. Darabokra tepkedtem a laposkenyeret es forro tejjel leontottem, beletettem a tepsibe.
3. A tojassargakat felvertem a cukorral, raontottem a kenyerre, es ovatosan osszekevertem. 
4. Az almat megpucoltam, vekony szeletekre vagtam, ratettem a kenyerre es megszortam egy kis cukorral. 
5. Az egyik felet megszortam mazsolaval ( a Picim nem szereti, ezert csak az egyik felet) es megpotyogtettem Anyu baracklekvarjaval.
6. Vegul a tojasfeherje felvert, kemeny habjat elegyengettem rajta es elomelegitettem sutoben 15 perc alatt megsutottem.
Egyszeru, de nagyszeru!:)

Megjegyzések