Piritott zoldseges-szojaszoszos teszta

Ma ugy dontottem, kinai kajat csinalok. De csak mert meg sosem csinaltam, es ideje elkezdeni. Persze a hulye gyerek akkor csinal eleteben eloszor kinai kajat, mikor a 90 naposban epp viznapot tart. Sebaj, marad belole holnapra is.
Ez a jopofa teszta csak a koret, de ez szenhidratnapra vagy vegaknak onallo kajanak is tokeletes, ezert most kivetelesen kulon posztolom a koretet is:)
Hozzavalok:
20 dkg  vermicelli teszta ( a legvekonyabb fajtabol valo-eredetileg uvegtesztat akartam, de nem kaptam)
fel fej voroshagyma
fel fej lilahagyma
1 sargarepa
fel piros kaliforniai paprika
so, etolaj, szojaszosz
Elkeszites:
1. Ez a teszta nagyon vicces,mert nem kell kifozni. Annyira vekony, hogy csak forro vizzel le kell onteni. Sose "foztem" meg igy tesztat,pedig mi sem egyszerubb ennel. Egy labasba beleteszem a tesztaszurot, a szurobe a tesztat. Vizforraloban forralok kb. 1 liter vizet. Ha forr, raontom a tesztara az egeszet. Parszor megkavarom, es kesz. Felreteszem.
2. Vekony csikokra vagom a 2 fele hagymat es Julienne-re a paprikat valamint a sargarepat. Az egeszet keves olajon par percig piritom. Picit sozom, de csak picit,mert rajon meg a szojaszosz, ami eleve sos. Utana raontom a tesztat, szojaszoszt izles szerint. Jol osszepiritom es kesz is. Kb. 5 perc volt az egesz hadmuvelet.

Megjegyzések