Anyuci mini sajtos csigái

Rendhagyó bejegyzés következik, kérem szépen. A képen látható csodálatos, fincsi mini sajtos csigákat nem én készítettem, hanem Anyuci. A tegnapi budapesti géppel érkeztek.Mohi hozta őket. Imádja az egész család. Szegény Apuka is kapva kapott volna az alkalmon, hogy sajtos csiga van és próbált ellopni 1-2 szemet a tepsiből, de Anyu még idejében lekapcsolta, hogy "ez a gyerekeknek megy Londonba, majd sütök Neked hétvégén."
Úgyhogy Anyuci, cserébe azért, hogy ilyen nagy megtiszteltetés ért, hogy egy recepted felkerült a blogomra, tessék Apukának hétvégén sütni egy adagot. :)
Íme a recept!
Hozzávalók:
A tésztához:
12,5 dkg margarin
25 dkg liszt
1 kk. só
fél csomag sütőpor
1 dl tej

A krémhez:
12,5 dkg margarin
15 dkg reszelt sajt ( füstölttel még finomabb)
1 kk. só
1 kk. pirospaprika

Elkészítés:
1. A tészta hozzávalóit gyúrjuk össze.
2. A krém hozzávalóit keverjük habosra.
3. A tésztát osszuk 3 részre, nyújtsuk őket vékonyra. Kenjük meg a lapokat a krémmel és tekerjük fel, mint a bejglit.  Fóliában 1 éjszakát pihentessük hűtőben a tekercseket.
4.Másnap fél centi vastag karikákra vágjuk fel, kenjük meg sós tojással a tetejüket és mehetnek a sütőbe.
Anyu 15-20 perc alatt szokta megsütni, ismerve a sütőnk közti különbséget, azt mondanám hőlégkeveréses sütőben 180 fokon, 10-12 perc alatt szerintem megsülnek. Nem kell nekik sok idő, hiszen vékony kis csigucik. Akkor jó, ha piros a teteje.

Megjegyzések

  1. Szerintem már néhányszor felkerült az én receptem a blogodra, igaz, a megvalósitó Te voltál!!!De azért köszi!

    VálaszTörlés
  2. Elnézést,nem a recept, hanem ez most a Te 2 kezed munkája volt. Nagyon finom,most is azt csipegetem:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése