Zöldborsós-gombás csirkemell


A múlt héten láttam valamelyik blogon egy receptet, ami nagyon jól nézett ki. Semmire nem emlékszem, csak 3 dologra: csirkemell, gomba, zöldborsó. Kísérleteim a recept megtalálására kudarcba fulladtak, így végül a 3 alapanyagból ezt dobtam össze:)

Hozzávalók:
2 csirkemellfilé
kb. 30-40 dkg gomba
mirelit zöldborsó
sajt ( én mozzarella-golyót használtam)
3 dl tejszín
só,bors

Elkészítés:
1.A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk, sózzuk, borsozzuk.
2.A gombát megpucoljuk és felszeleteljük.
3.Egy tepsi aljára szorosan egymás mellé leterítjük a hússzeleteket, eloszlatjuk rajta a gombát és ízlés szerinti mennyiségű zöldborsót teszünk rá.
4.Lelocsoljuk tejszínnel és 200 fokon fólia alatt kb. 40 percig sütjük.
5. Levesszük a fóliát, rátesszük a sajtot és addig sütjük, amíg meg nem pirul a teteje.
Én főtt rizzsel tálaltam.

Megjegyzés/ tanulság: ha mirelit borsót használunk, főzzük ki előre.
A gombát is érdemes lepirítani előtte.Nekem nagyon sok levet eresztett és nem is főtte el mindet. Kb. 20 perc után levettem a fóliát, hogy megkukkantsam, hogy áll, és ekkor pici lisztet szórtam rá, hogy sűrűsödjön majd a szaftja.
De amúgy nagyon kis fincsike lett:)


Megjegyzések