Spenótos-ricottás-sonkás tortellini zöldfűszeres mártással

Ez a kaja rekordidő alatt készült el. 5 perc? Talán.
Jó, valljuk be, a tortellinit azt készen vettem, de néha ilyet is kell. És ez a tortellini annyira finom, hogy totál rákattantam mostanában:)Na de büntetésből felteszek ma egy "normális" receptet is, ha sikerül elkészíteni.
Na de vissza a tortellinihez!
Hozzávalók:
25 dkg spenótos-ricottás tortellini
25 dkg sonkás tortellini
2 dl creme fraiche
zöldfűszerkeverék, kakukkfű
ementáli sajt

Elkészítés:
1. A tortellinit lobogó, sós vízben kb 2-3 perc alatt kifőzzük. Ha a tortellinik feljönnek a víz tetejére, akkor a jó. Mint a gnocchinál. Leszűrjük és visszatesszük a lábasba, amiben főtt.
2. Ráöntjük a creme fraichet és a zöldfűszereket, jól összeforgatjuk és reszelt sajttal megszórva azonnal tálaljuk.
Bonyolult???:))

Megjegyzések

  1. Köszi, köszi, köszi. Én is bolti tortellnivel próbálkoztam, és a créme fraichet is szeretjük. Nagyon finom lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy ízlett.Én azóta már házilag is megpróbáltam tortellinit/raviolit készíteni, maradok a bolti változatnál :D

      Törlés
    2. Én meg azóta kipróbáltam a bolti gnocchit egy isteni/pofonegyszerű szósszal, jól vizsgázott! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése