Svéd brownie a'la Eszter

Az Eszter receptje ez. Ma felrakta a facebook-os oldalára.Én megláttam és beleszerettem. Habár még a tegnapi Red Velvetből is van, de ezt muszáj volt megcsinálnom.Aztán egy kisebb fajta párbeszéd alakult ki a facebookon Eszter és köztem,merthogy én alig tudtam beleerőszakolni a masszát a tortaformába, neki meg folyt...Nagy nehezen megfejtődött a rejtély: 5 dkg liszttel kevesebb kell bele. Persze ez az élvezeti értékén mit sem ront. Egy gasztro-orgazmus ez a süti. A receptért és a sztoriért kattintsatok Az Eszterhez,mert megérdemli.Félelmetes, hogy ő milyen sütiket tud. Ismét köszönöm Eszter. Nagyon finom lett. Az uram hazaért, még a táskáját se tette le, de már az ajtóban az orra elé dugtam a tányért, hogy na ezt kóstold meg. Ízlett neki...
Bocsánat, hogy a tálalást is-majdnem-lenyúltam, de az a cukros tejföl olyan jól hangzott. Még dobtam rá egy pár szelet szamócát is, a biztonság kedvéért:)



Megjegyzések

  1. Imádom! Nekem nem volt otthon gyümölcs, amikor készült, de a piros a legjobb ötlet! Azért megnyugodtam, hogy ehető lett. De legközelebb kevesebb liszttel..hmmmm...finom lesz! :-)
    Ölelés!

    VálaszTörlés
  2. Igen, egy picit lehet hogy "vastag" lett,nyilván ragacsosabb lesz kevesebb liszttel. Mindenesetre a héten megyünk egy kertipartyra, természetesen ezt viszek. Meg a munkahelyre is.Hétfőn meg hozzánk jönnek vendégek. Szóval be van ütemezve egy pár sütés, lehet finomítani:)

    VálaszTörlés
  3. Te, hát a végén meg fogod úgy unni, hogy többet rá sem nézel majd!... :-D
    Van egy apró meglepetésem egyébként. Menj a blogomra és a jobb oldali menüben tekerj le a Szimpátia-fülig...

    VálaszTörlés
  4. Jaj de Drága vagy, köszönöm-köszönöm:))Te is ott figyelsz ám az enyémben:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése