Aszalt vörösáfonyás-tejcsokis muffin


Mostanában rákaptam a muffinsütésre. Ma pedig jutányos áron sikerült aszalt vörösáfonyához jutnom, úgy döntöttem, muffinra áldozom fel. A képi világ nem túl nagy cucc, olyan kis snassznak tűnik ( pedig igyekeztem a fotóval javítani rajta:)), de az íze az, jajjdenagyonfinom:)A recept innen.


Hozzávalók 12 darabhoz:
 (1 csésze 225 gr)
2 csésze liszt
2 tk. sütőpor
fél tk. só
1,5 csésze vörösáfonya
1 csésze cukor
2 tojás
3/4 csésze tej
fél csésze olaj
1 tk. vanilia eszencia
1 tk. reszelt narancshéj
fél csésze csokicsepp ( én tejcsokis choc-chip-et használtam, de nyilván fehércsokissal vagy étcsokissal is nagyon finom:)


Elkészítés:
1. A sütőt melegítsük elő 170 fokra.
2. Egy tálba szitáljuk a lisztet a sütőporral és a sóval.
3. Egy másik tálban mixerrel keverjük habosra a tojásokat a cukorral,majd adjuk hozzá a tejet, olajat, vanilia eszenciát és a narancshéjat.
4. Forgassuk hozzá a lisztes keveréket majd mehet bele az áfonya és a csokicsepp.
5. A masszát kanalazzuk 12 szilikonos muffinformába vagy kapszlival kibélelt muffinsütőbe és az előmelegített sütőben 20-25 perc alatt süssük készre.


Megjegyzések