Rózsás mini cupcake


Jelentem, én is beleszerettem a mini cupcake-ekbe. Sokkal aranyosabbak,mint normál méretű társaik:) Persze azért őket sem felejtjük el örökre, de most beköszöntött a mini-korszak.
Amire viszont rájöttem, sajnos krémsajt frosting készítésére csak az a fránya Philadelphia alkalmas. Most másfajtát használtam, és nemigen lett jó a textúrája, olyan mintha cukormáz lenne rajta. Sebaj, mostmár tudom, hogy hűnek kell maradnom Phillyhez és bevásárolni belőle, mikor "Buy 1 get 1 free" van:)
Ugyanannyi tésztát csináltam, mint az előző mini cupcake-nél,és most 8 helyett már 11 darabra lett elég, szóval jelentem, elég az alábbi mennyiség 12 db minihez, egy picivel még mindig lehet kevesebbet tölteni a formába, szinte félig sem kell megtölteni,mert megemelkedik.

Hozzávalók: 12 mini cupcake-hez
62 gr self raisin liszt
62 gr puha margarin
62 gr kristálycukor
1 tojás
1 ek. rózsavíz

A frostinghoz:
5 dkg krémsajt
10 dkg porcukor
pár csepp rózsavíz
pár csepp rózsaszín ételfesték


Elkészítés:
1.A tojást a margarinnal, cukorral habosra keverjük. Hozzáadjuk a rózsavizet és a lisztet is.
2. 12 db-os szilikonos minimuffinsütőbe kanalazzuk a masszát és 180 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt készre sütjük.
3. A porcukrot a krémsajttal simára keverjük, hozzáadjuk  az ételfestéket és a rózsavizet is. Kb. 10 percre hűtőbe tesszük.
4. Zacskóba töltjük a masszát és a kihűlt cupcake-eket kidíszítjük vele.1-2 szem rózsaszín cukorglittert tehetünk rá, de tényleg csak 1-2 szemet, különben giccsparádé lesz:)
Az ötletért ismét köszönet Mohinak:)




Megjegyzések

  1. Azt hittem attól rózsás, hogy rózsalekvár van benne. Drága a rózsavíz?

    VálaszTörlés
  2. A rózsavizet 1.19-ért vettem, kb. félliteres,úgyhogy ez vagy 10 évig elég, de nagyon finom!!Vigyek majd Neked is,Anyuci?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése