Tisztítókúra-Day 1

Belém szállhatott az ördög pár napja, mikor kitaláltam, hogy én bizony végigcsinálom a 3 napos tisztítókúrát. Hogy miért?
1.Látványos súlycsökkenés, laposabbá váló has. ( utóbbi, főleg:))
2. Ragyogóvá, simábbá váló arcbőr, csillogó tekintet ( hát ez aztán nem sokat nyomott a latba, 2 sör után is megvan :))
3.A kúra után hatékonyabbá válik a tápanyagok feldolgozása,a szervezet kilép a tartalékoló üzemmódból.
4. Az emésztési problémák nagymértékben javulnak.

A mintaétrend itt található, nem szentírás, lehet rajta változtatni, de be kell tartani, hogy reggelire szénhidrát, tízóraira magvak, ebédre barna rizs, uzsonnára zöldségek, vacsorára fehérje.

Sajnos nálam az uzsonna olyan későre ( este 8-9) tolódik a munka miatt, hogy a vacsora vagy van, vagy nincs.

Naponta legalább 2-3 liter szénsavmentes folyadékot ( víz, zöldtea) meg kell inni, kávé, koffein, alkohol értelemszerűen nincs.

Íme akkor az én első napom:

Reggeli:
1 kis fürt piros szőlő
1 mandarin

Tízórai:
5 dkg kesudió

Ebéd: 
Kb. 10 dkg barnarizs
2 db grillezett piros kaliforniai paprika
pár szem olívabogyó

Uzsonna: 
grillezett padlizsánkarikák snidlinges joghurtöntettel

Vacsora:
3 dl kefír ( lett volna)


Grillezett padlizsánkarikák snidlinges joghurtöntettel:

A padlizsánt megmossuk, felkarikázzuk.
Egy tepsit kibélelünk alufóliával, pici olívaolajjal meglocsoljuk. Ráhelyezzük a padlizsánkarikákat,picit sózzuk, borsozzuk, vékonyan meglocsoljuk olívaolajjal.
A sütő grillfokozatán addig sütjük, míg el nem kezd pirulni a teteje, majd megfordítjuk a padlizsánszeleteket és a másik oldalukat is pár percig sütjük.
A joghurtöntethez a joghurtot pici sóval, borssal elkeverjük, hozzáadunk egy kis csokor apróra vágott snidlinget. Ezzel locsoljuk meg a padlizsánkarikákat.


Megjegyzések

  1. Szofi!Régen ezt 90 napig is kibírtad,szóval kitartás!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El se hiszed, hányszor jutott eszembe az elmúlt 2 napban, hogy a 90 napost anno kétszer is végiggyűrtem!!!!!!De nem olyan rossz ez, most épp sajtos-brokkolit sütök :)

      Törlés
  2. Már alig vártam írjál róla! Remélem majd az eredményről is beszámolsz, mert nagyon kiváncsi vagyok. Kitartásom nekem ugyan nincs, de 3 napot talán még én is kibírnék. A tisztítás rámférne és a többi szempont is (lapos has, emésztési problémák javulása) igencsak kecsegtető! Hajrá Szofi:))

    VálaszTörlés
  3. Ezt én is bevállalnám, mert nem tűnik olyan brutálnak:) Még anno az 5 naposat csináltam (amiben minden étkezéshez van narancs is),de azt mindig csak 3 napig bírtam...szóval ezt a 3 naposat akkor nekem találták ki :) Majd írd meg mennyit fogytál!!:)

    VálaszTörlés
  4. Hát Lányok, a második napon vagyok túl és egy gramot nem fogytam, nem értem miért...Nagyon sokat iszom és nagyon keveset eszem,mindemellett dolgozom is, szóval nem értem.Bár én nem is a fogyás,inkább a tisztítás és méregtelenítés miatt csinálom, de ha nem megy le egy kiló se, akkor nyilván valami nem jól működik?Szerintetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uh, hát nem tudom, én ha fáradt vagyok vagy kialvatlan akkor mindig inkább hízni szoktam. és talán reggel mérd magad, evés előtt.Azért ne add fel, még van 1 nap, 1 kg biztos lemegy!:)

      Törlés
  5. A szervezet müködését tekintve szerintem eléggé valószínűtlen, hogy ennyi idő alatt lemenjen 3 kiló. Azt mondom, nagy szerepe van a, mellékesen megemlített, kúrát követő visszafogott étkezésnek abban, hogy valóban lemenjen. Ráadásul azt tanácsolják szakértők, hogy hetente csak egyszer kell méretkezni, kb az 5. naptól kezdve, mert idő kell a szervezetnek, hogy ráálljon, átálljon a diétára. Szóval én inkább a méregtelenítő hatás miatt csinálnám, mint fogyás miatt:) De ne add fel, csak úgy tudhatod meg!

    VálaszTörlés
  6. HAjrá Szofikám:) Bírjad, gyűrjed, számolj be mindenről, lehet én is kipróbálnám:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése