Tisztítókúra-Day 2

Eljött a második nap. Mondanom sem kell, korgó gyomorral ébredtem, de nagy reményekkel álltam rá a mérlegre, hogy biztos meglesz az eredménye az első napnak. Hát nem. A hasam ugyan már nem kifelé, hanem befelé állt, de a mérleg ugyanannyit mutatott,mint előző nap. 

Reggeli: 30 dkg áfonya ( kedvenc gyümölcsöm, ebből bármikor bármennyit, jótékony hatásairól nem is beszélve.)

Tízórai: kb. 5 dkg pisztácia

Ebéd: egy kistányér barna rizs néhány salátalevéllel


Uzsonna: tepsiben sült brokkoli reszelt sajttal megszórva ( ezt imádtam, kedvenc zöldségem pedig a brokkoli), de 1 egész fej ( fél kiló) úgy eltűnt bennem, hogy észre sem vettem.

Vacsora:
3-4 ek. tzatziki saláta
( szintén közel áll a szívemhez, na de nem főételnek...)

Emellett legyűrtem napi 2 liter vizet ( kicsit kevesebbet,mint első nap,mert fájni kezdett a vesém tőle), egy duplakávét muszáj volt meginnom, hogy dolgozni is tudjak ( a napi 4 lattet ezzel sikerült pótolnom.)


Megjegyzések

  1. Nem hangzik valami jól, de az a rész, hogy a hasad már befele állt, tetszik:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése