Marshmallow twizzle, avagy "pillecukor-nyalóka" :)


Most hogy utánanéztem, elég sok helyen láttam már magyar oldalakon is pillecukros nyalókát, én eddig nem ismertem, a múltkor a Starbucksban láttam meg és muszáj volt ennem egyet :)A kalóriatartalmáról jobb minél hamarabb megfeledkezni,mert horribilis. De nagyon jópofa, hamar kész is van és azért finom is na, aki szereti a pillecukrot, annak muszáj!


Hozzávalók:
pillecukor
étcsoki
szórócukor
hurkapálca/fogpiszkáló
hungarocell vagy tűzőhab


Elkészítés:
1. A pillecukrot egyesével ( vagy ha kisebb kettesével, akár hármasával) szúrjuk fel hurkapálcára vagy fogpiszkálóra.
2.A csokit vízgőz felett vagy mikróban olvasszuk meg, mártsuk meg benne a pillecukrokat. A felesleges csokit csepegtessük le róla, forgassuk addig a pillecukrot, míg az összes felesleges csoki le nem folyik róla.
3. Szórjuk meg színes szórócukorral, esetleg darált dióval, mogyoróval, mandulával és állítsuk hungarocell táblába vagy tűzőhabba, míg a csoki meg nem köt.



Megjegyzések