Fogyunk, edzünk,átalakulunk :)

Szóval a helyzet az, hogy elhíztunk. Zé még csak kezd, de én már 7 kilóval vagyok több,mint tavaly nyáron. A ló egyértelműen akkor szaladt el velünk,mikor több, mint 2 hónapja letettük a cigit. 
Tehát változások vannak. Ez a blogon megmutatkozó receptekben is megnyilvánul majd, legalábbis addig, míg az álomsúlyt el nem érem.

Tiltólistára került: édesség, cukros üdítő,esti nasi, csokis-vajas sütik/torták, Zének még szabad, nekem már nincs tészta, kenyér, pizza

Amit főként enni fogunk: reggelire, edzés előtt egy turmix, ebédre csirkemell vagy hal sok-sok zöldséggel, vacsorára nekem gyümi és joghurt, Zének hús, zöldség, rizs
Edzés: Zének minden nap, nekem heti 5 alkalommal zsírégetés

Továbbá nekem napi 3szor ( ébredés után, ebéd előtt, lefekvés előtt) 1-1 pohár almaecetes víz.

Édesség is lesz, főként gyümölcsös-joghurtos-túrós finomságok, lehetőleg minimális cukor és liszt hozzáadásával.
( Heti 1szer pedig bűnözni fogunk: lesz majd cupcake meg cookie :)))
Nem hiszek abban, hogy a CH-ot teljesen mellőzni kell, igenis a napi 3 kávémba kockacukrot fogok tenni ezután is és nem aszpartamot.
Nem veszek low-fat és 50 kalóriás joghurtokat, mert csak méreggel van tele, hanem inkább normális társaikat.

Nem fogok ezután sem kimondhatatlan nevű ételeket kreálni és beszerezhetetlen, nagyon organic és nagyon bio cuccokat venni, csupa olyasmit hozok ezután is,mint eddig: egyszerű, olcsó. könnyen és gyorsan elkészíthető Szofikás finomságot, csak egy picit egészságesebben :)  




Megjegyzések

Megjegyzés küldése