Vaníliás barack smoothie / Vanilla nectarine smoothie

Talán ez az eddigi legfinomabb smoothie-m, ez már saját találmány, érdemes kipróbálni! Aki egyszer rákap a smoothie-készítésre, nem tud leállni vele, higyjétek el!!Függőséget okoz!!! Mikor elmegyek vásárolni, már a gyümölcsös pulthoz megyek először és kattogok az ízkombinációkon. Ma is bevásároltam a heti smoothiekhoz, érdemes ezt a hét elején megtenni,így nem kell 1-1 almáért leszaladni a boltba hétközben. Én ma ezeket vettem:
2x500 gr natúr, zsírszegény görög joghurt
1 mangó
2 nektarin
2 alma
1 doboz fehérszőlő

Van még itthon banán, kiwi, vérnarancs,a fagyasztóban málna és áfonya. Érdemes némi zúzott jeget is tartani a fagyasztóban és az alacsony zsírtartalmú tej is jól jöhet-víz helyett ezzel is hígíthatjuk az italokat.
Legyen otthon továbbá valamilyen olajos mag ( pisztácia, kesudió, mandula, dió), esetleg lenmag / fehérjepor.
Nagyjából ennyi, akkor jöjjön most a recept :)



Hozzávalók:
1 nagy pohárhoz ( 3 dl )

2 db nektarin
10 szem fehérszőlő
2 tk. őrölt lenmag
pár csepp vaníliapaszta
175 gr zsírszegény, natúr görög joghurt


Elkészítés:
1. A barackokat megmossuk, gerezdekre vágjuk, a gerezdeket elfelezzük. ( Én nem pucoltam meg, héjastól használtam fel.)
2. A szőlőszemeket-ha nagyobbak, félbevágjuk.
3. Mindent a turmixgépbe helyezünk és 1-1,5 percig járatjuk a gépet, ennyi idő alatt eldolgoz mindent. Pohárba töltjük és tálalunk. :)


In English:

Ingredients:

2 nectarines
10 white grapes
2 tsp ground linseed
few drops vanilla paste
175gr Greek yogurt

Method:
1. Wash the nectarine and slice. You don't have to peel as the skin contains fiber too.
2. Place all the ingredients in the blender and blend until smooth.
3. Pour into a tall glass and serve. 

Megjegyzések