Liebster blog díj


Vannak időszakok, amikor gasztrobloggerek felkapnak 1-1 díjat amit egymásnak adományoznak. Most a Liebster blog díj dívik, egymás munkájának elismeréseként. Mindig jólesik,mikor gondolnak rám, most meg különösen, mivel 1 hónapja már nem vagyok a "köztudatban", nem posztolok semmi új receptet. Jólesik, hogy azért emlékeznek rám :) Rám ketten is gondoltak: Csaba, az őrülten jó ételek házigazdája és 
ildi KOKKI. Nagyon köszönöm Nektek :)
Csaba feltett nekem 4 kérdést, melyeket meg kell válaszolnom. Lássuk.


1. Miért kezdtél el blogot írni?
Anno 2010-ben, mikor már majd' 1 éve éltünk Angliában és a főzés a mindennapok része lett, nővérem ötlete volt, hogy miért nem csinálok egy blogot?  Azonnal belevágtam, és a lelkesedésem azóta is többé-kevésbé töretlen :)

2. Van-e és ha van mi a célod a blogolással?
Sokszor voltak rossz periódusaim, mikor úgy éreztem, semmi értelme a 26 ezredik gasztroblognak lenni, de alapvetően igyekszem azért blogot írni, hogy magamnak és a családomnak örömet okozzak a főzéssel, fotózással, evéssel. A sok-sok lelkes olvasónak, akik évek óta követik a blogomat, külön köszönöm, hogy vannak  és olvasnak :)

3.Van-e kedvenc alapanyagod és miért az?
Hú, ez nehéz kérdés. Talán a friss élesztő. Ha az van otthon, abból mindig valami finom sül ki. Az illatát is imádom, engem sokkal jobban elvarázsol egy kelő tésztagombóc mint egy halom bonbon vagy macaron.:)

4. Ki a kedvenc magyar szakácsod?
Nem igazán néztem az utóbbi években magyar tévéműsorokat, nincsenek magyar szakácskönyveim sem, szóval nem nagyon ismerem a repertoárt. Akinek a főztjéből bármikor be tudok lakni, az Anyukám. Ő főz a legjobban :)

A díjat továbbadni most nem szeretném, remélem nem haragszotok, de biztosan mindenkihez eljut :)

Megjegyzések